Obchodní podmínky

Shrnutí obchodních podmínek

VOUCHER

Voucherem se rozumí poukázka, na kterou je vázán náš závazek poskytnout konkrétní službu nebo zboží. Voucher je přenosný, časově neomezený, nesměnitelný za peníze.

OBJEDNÁVKY

Objednávky se provádějí přímo na internetovém obchodu. Jakmile tlačítkem "Objednávka zavazující k platbě" odešlete prostřednictvím internetového obchodu vaši objednávku, dojde tím k uzavření smlouvy. Přijetí objednávky a uzavření smlouvy vám potvrdíme e-mailem.

Po provedení objednávky jste povinni nám uhradit cenu objednávky, a to do 14 dnů.

Voucher vám bude doručen do emailové schránky, kterou jste zadali v objednávce, a to neprodleně po uhrazení, nejpozději však do 2 pracovních dnů od uhrazení objednávky.

PLATNOST VOUCHERŮ

Platnost všech voucherů je jeden (1) kalendářní rok od data jeho obdržení kupujícím.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Jako spotřebitel můžete od uzavřené smlouvy kdykoli odstoupit, a to až do uplynutí 14 dnů ode dne převzetí Voucheru.

Pokud se rozhodnete odstoupit od smlouvy, preferujeme, abyste nás zkontaktovali prostřednictvím emailu konkrétní provozovny, pro kterou jste Voucher objednali. Po odstoupení od smlouvy ověříme, zda Voucher již nebyl využit a následně vám vrátíme peníze do 14 dnů od provedení odstoupení.

V případě, že se rozhodnete uplatnit Voucher ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy, dáváte nám pokyn, aby bylo započato s plněním před uplynutím této lhůty a berete na vědomí, že k okamžiku uplatnění Voucheru pozbýváte právo odstoupit od smlouvy.

REKLAMACE

Pokud jste uzavřeli kupní smlouvu jako spotřebitel, můžete u nás reklamovat Voucher v případě, že byl při předání vadný, a to v době 2 let od převzetí. 

Pokud chcete Voucher reklamovat, preferujeme abyste nás zkontaktovali na provozovně, pro kterou byl Voucher zakoupen, sdělil nám, jaké vady na zboží shledáváte a jakou formu vyřízení reklamace požadujete. Jako způsob řešení reklamace volíme zpravidla poskytnutí nového Voucheru.

Při uplatnění reklamace vám vystavíme reklamační protokol a vyřídíme ji bez zbytečného prodlení. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. 

 

  1. Obecná ustanovení

    1. Působnost obchodních podmínek. Tyto obchodní podmínky upravují uzavírání smluv mezi námi jako obchodníkem a vámi jako zákazníkem prostřednictvím internetového obchodu, naše a vaše práva a povinnosti ze smluv vyplývající. Součástí obchodních podmínek jsou i povinně poskytované informace. Informace o zpracování osobních údajů naleznete v samostatném dokumentu na našem webu. Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 30. 1. 2023.

    2. Používané pojmy. V našich obchodních podmínkách používáme následující zkratky:

      1. My, čímž se rozumí obchodník, tedy společnost JumpPark s.r.o., se sídlem Na Jarově 2424/2, Žižkov, 130 00 Praha 3, IČO 03479897, DIČ CZ03479897, sp. zn. C 232382 vedená u Městského soudu v Praze.

      2. Vy, čímž se rozumí zákazník, tedy druhá smluvní strana odlišná od nás, kterým může být jeden z následujících subjektů:

        1. Spotřebitel, kterým je člověk nejednající v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání;

        2. Podnikatel, kterým je člověk nebo právnická osoba jednající v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání;

      3. Internetový obchod, tedy naše webové rozhraní nacházející se na webové adrese https://www.jumppark.cz, ve kterém si můžete prohlédnout naši nabídku Voucherů.

      4. Provozovna, kterou je každá jednotlivá naše provozovna, nacházející se na následujících adresách:

        1. JumpPark Jarov - Na Jarově 2424/2, 130 00, Praha 3 – Žižkov;

        2. JumpPark Zličín, Ringhofferova 115/1, 155 21, Praha 5 – Třebonice;

        3. JumpPark Letňany, Veselská 699, 199 00, Praha 9 – Letňany;

        4. JumpPark Brno, Vídeňská 99/111, 619 00, Brno - Dolní Heršpice.

      5. E-mail, tedy elektronická pošta, kterou je možné nás kontaktovat na e-mailových adresách:

        1. JumpPark Jarov jarov@jumppark.cz

        2. JumpPark Zličín zlicin@jumppark.cz;

        3. JumpPark Letňany letnany@jumppark.cz;

        4. JumpPark Brno brno@jumppark.cz.

      6. Telefon, pomocí kterého je možné nás kontaktovat na telefonních číslech:

        1. JumpPark Jarov + 420 607 926 998;

        2. JumpPark Zličín + 420 723 167 808;

        3. JumpPark Letňany + 420 721 199 200;

        4. JumpPark Brno + 420 704 406 429.

      7. Smlouvy, kterými se rozumí kupní smlouvy.

      8. Voucher, kterým se rozumí elektronická či papírová poukázka na naše konkrétní služby či zboží, případně poukázka s konkrétní nominální hodnotou, směnitelná za naše služby či zboží.

      9. Převzetí, tedy faktické převzetí Voucheru či doručení elektronické verze Voucheru.

    3. Vztah obchodních podmínek ke Smlouvě. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí všech smluv. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před zněním obchodních podmínek.

    4. Provozní řád. Služby a zboží, které je možné čerpat na základě Voucherů se řídí provozním řádem a bezpečnostními pokyny jednotlivých Provozoven. Berete na vědomí, že před zakoupením Voucheru jste se s těmito podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi.

    5. Vztah Smlouvy a obchodních podmínek k právním předpisům. Práva a povinnosti neupravené obchodními podmínkami nebo smlouvou se řídí právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v souladu s právními předpisy Evropské unie, zejména směrnicí 2011/83/EU, o právech spotřebitelů a směrnicí 2000/31/ES, o elektronickém obchodu. V případě rozporu obchodních podmínek nebo smlouvy s právním předpisem, nejedná-li se o záležitost, kterou lze ujednáním upravit odchylně, má přednost právní předpis.

    6. Oddělitelnost ustanovení obchodních podmínek a smluvních ujednání. Pokud se některé z ustanovení obchodních podmínek nebo smluvních ujednání stane neplatným, neúčinným nebo se k němu nebude přihlížet, není tím dotčena platnost a účinnost ostatních ustanovení obchodních podmínek a smluvních ujednání.

    7. Vztahy s mezinárodním prvkem. Právní poměry mezi námi a vámi se v případě přítomnosti mezinárodního prvku řídí českým právem a k řešení případných sporů jsou příslušné české soudy. Úmluva OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (Vídeňská úmluva) se nepoužije.

    8. Způsoby řešení stížností. Případné stížnosti a spory mezi vámi a námi je možné řešit:

      1. mimosoudně v řízení vedeném Českou obchodní inspekcí (www.coi.cz), nebo prostřednictvím platformy pro řešení sporů on-line zřízené Evropskou komisí (dostupné na adrese ec.europa.eu/consumers/odr);

      2. emailem na naší e-mailové adrese.

    9. Dozorové orgány. Nad naší činností provádí kontrolu a dozor státní orgány České republiky, na které je možné se v souladu právními předpisy, které upravují jejich působnost a pravomoci, obracet se svými podněty. Orgány státního dozoru jsou zejména:

      1. Česká obchodní inspekce;

      2. živnostenské úřady;

      3. Úřad pro ochranu osobních údajů.

  2. Objednávání Voucherů a uzavírání smluv

    1. Náležitosti Voucheru. Ohledně Voucherů platí následující podmínky:

      1. Voucher vás opravňuje k čerpání zboží nebo služeb tak, jak jsou v rámci konkrétního Voucheru popsány – tyto služby nebo zboží se řídí separátními podmínkami.

      2. Voucher je uplatněn jeho předložením v rámci konkrétní Provozovny, pro kterou je Voucher vydán.

      3. Voucher je přenosný.

      4. Je-li Voucher spojen s konkrétní hodnotou vyjádřenou v penězích, pak tato hodnota není úročena.

      5. Voucher není možné vrátit oproti penězům (vyjma možnosti odstoupit od Smlouvy popsané níže v těchto podmínkách).

      6. Časové omezení (uplatní-li se) je vždy vyznačeno na konkrétním Voucheru.

    2. Objednání Voucheru. Voucher v našem internetovém obchodě je možné objednat si tak, že nabídku na uzavření Smlouvy, spočívající v nabízení Voucheru v internetovém obchodě, přijmete právě prostřednictvím internetového obchodu. Přijetí naší nabídky s dodatkem či odchylkou není možné a považuje se za protinabídku z vaší strany.

    3. Objednání Voucheru prostřednictvím internetu. Objednání Voucheru prostřednictvím internetového obchodu provedete vybráním nabízené varianty Voucheru v požadovaném množství, vyplněním požadovaných údajů, zvolením způsobu dodání Voucheru a platby a odesláním vaší objednávky pomocí tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“, čímž dojde k uzavření Smlouvy. Před odesláním objednávky vám bude umožněno zkontrolovat a případně i změnit zadané údaje.

    4. Potvrzení přijetí objednávky. Úspěšné přijetí vaší objednávky a uzavření Smlouvy vám potvrdíme na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce zasláním e-mailové zprávy, jejíž součástí bude:

      1. informace o uzavření Smlouvy a jejím obsahu;

      2. tyto obchodní podmínky.

    5. Neúplnost a nesprávnost objednávky. V případě neúplnosti nebo nesprávnosti objednávky vás vyzveme k jejímu doplnění nebo vás upozorníme na nemožnost uzavření smlouvy.

    6. Jazyk a uchovávání Smlouvy. Smlouvy se uzavírají v českém jazyce. Uzavřené smlouvy ukládáme pouze pro naši potřebu a neposkytujeme k nim přístup.

    7. Změna a zrušení Smlouvy. Uzavřené Smlouvy není možné jednostranně měnit či rušit; činit tak lze pouze na základě vzájemné dohody, případně pokud tak stanoví právní předpis nebo obchodní podmínky.

    8. Obsah kupní smlouvy. Na základě uzavřené kupní smlouvy jsme povinni dodat vám ujednaným způsobem objednaný Voucher a vy jste povinni zaplatit nám celkovou cenu, která je tvořena cenou objednaného Voucheru, cenou platby, a cenou případných dalších objednaných služeb.

    9. Slevy a reklamní akce. Pro slevové či jiné marketingové akce platí, že pokud není stanoveno jinak, nelze jednotlivé poskytované slevy a jiné výhody kombinovat.

    10. Dárky a bonusy. Pokud vám byly v rámci Smlouvy poskytnuty dárky či jiné bonusy, dochází k tomu na základě darovací smlouvy, proto za jejich vady neodpovídáme. Existence darovací smlouvy je závislá na existenci smlouvy hlavní a darovací smlouva je uzavírána s rozvazovací podmínkou zrušení darovací smlouvy v případě zániku smlouvy hlavní.

  3. Platební podmínky

    1. Způsoby platby. Celkovou cenu je možné uhradit bezhotovostním platebním systémem nebo bankovní převodem.

    2. Doba pro zaplacení. Celkovou cenu jste povinni uhradit před dodáním voucheru, a to do 14 dnů od uzavření smlouvy. Pokud je celková cena hrazena prostřednictvím poskytovatele platebních služeb, je celková cena uhrazena připsáním peněžité částky na náš účet u poskytovatele platebních služeb. V případě, že v této lhůtě nebude celková cena uhrazena, pak k okamžiku uplynutí této lhůty odstupujeme od smlouvy na dodání voucheru.

    3. Elektronická fakturace. Pro ulehčení komunikace souhlasíte, že faktury a doklady o zaplacení vám budou zasílány výhradně elektronickou formou, a to na emailovou adresu zadanou v objednávce.

  4. Dodací podmínky

    1. Způsoby dodání. Voucher vám bude dodán zasláním jeho digitální verze na email zadaný v objednávce.

    2. Omezení dodávání Voucherů. Vouchery poskytujeme zákazníkům bez územního omezení, tj. po celém světě.

    3. Nabytí vlastnického práva. Vlastníkem Voucheru, které vám dodáme, se jako podnikatel stanete uzavřením smlouvy a jako spotřebitel převzetím Voucheru, ne však dříve, než úplně zaplatíte celkovou cenu.

    4. Doba pro dodání. Voucher vám dodáme dle naších možností bez zbytečného odkladu – zpravidla v řádech desítek minut po objednání, nejpozději pak do 2 pracovních dnů. Ujednaná doba pro dodání Voucheru běží od uhrazení Voucheru. V případě, že nedodáme Voucher v této lhůtě, máte nárok na odstoupení od Smlouvy.

  5. Právo na odstoupení od smlouvy

    1. Obecně o odstoupení od Smlouvy. Odstoupením od uzavřené Smlouvy se Smlouva od počátku ruší a strany jsou povinny vrátit si vše, co na základě zrušené Smlouvy poskytly. Odstoupením od Smlouvy se ruší i na ní závislá smlouva darovací. Právo odstoupit od Smlouvy je možné využít za podmínek, které jsou stanoveny v obchodních podmínkách, nebo pokud tak stanoví právní předpisy.

    2. Naše právo odstoupit od smlouvy. My máme právo odstoupit od uzavřené smlouvy kdykoli od okamžiku uzavření Smlouvy do okamžiku, kdy vám zašleme Voucher, a to z důvodů:

      1. vyčerpání kapacit Provozoven anebo konkrétních Voucherů;

      2. neuhrazení Voucheru v dohodnutém termínu;

      3. zneužití objednávkového systému našeho internetového obchodu;

      4. uvedení chybných údajů při objednávání Voucheru;

      5. objednání Voucheru za cenu výrazně nižší než cenu obvyklou, pokud byl Voucher za tuto cenu nabízen v důsledku omylu či chyby našeho internetového obchodu;

      6. dalších hodných zvláštního zřetele.

    3. Zákonné právo spotřebitele odstoupit od Smlouvy. Pokud jste spotřebitelem, máte právo odstoupit od uzavřené Smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne:

      1. Převzetí Voucheru,

      2. Převzetí posledního kusu Voucheru, objednáte-li si v rámci jedné objednávky více kusů Voucheru, které jsou dodávány samostatně,

      3. Převzetí poslední položky nebo části dodávky Voucheru sestávajícího se z několika položek nebo částí,

      4. uzavření smlouvy, pokud jde o jinou smlouvu.

    4. Ztráta práva odstoupit od Smlouvy. V případě, že se rozhodnete uplatnit Voucher ve lhůtě pro odstoupení od Smlouvy, dáváte nám pokyn, aby bylo započato s plněním před uplynutím této lhůty a berete na vědomí, že k okamžiku uplatnění Voucheru pozbýváte možnost odstoupit od Smlouvy.

    5. Způsob odstoupení od Smlouvy. Pokud vám vzniklo právo na odstoupení od Smlouvy a chcete od Smlouvy odstoupit, můžete tak učinit libovolnou formou jednostranného právního jednání, které nám doručíte, Zároveň můžete využít vzorový formulář dostupný zde [DOPLNIT] a následně nám jej odeslat, ideálně e-mailem na naši e-mailovou adresu.

    6. Zachování lhůty. Pokud jste spotřebitelem, pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, pokud nám odstoupení odešlete v poslední den lhůty určené pro odstoupení od Smlouvy.

    7. Zrušení platnosti Voucheru po odstoupení od Smlouvy. Odstoupíte-li od Smlouvy, dojde k ověření, zda Voucher nebyl již uplatněn a zároveň následně dojde k zneplatnění zakoupeného Voucheru.

    8. Vrácení peněz po odstoupení od Smlouvy. Pokud jako spotřebitel odstoupíte od Smlouvy, zaplacené peněžní prostředky vám vrátíme do 14 dnů od doručení odstoupení od Smlouvy, ne však dříve ověříme, že Voucher nebyl uplatněn.

  6. Reklamace vad Voucheru

    1. Reklamační doba. Jste-li spotřebitel, můžete u nás reklamovat vadu, která se na Voucheru projeví v době 2 let od převzetí Voucheru.

    2. Naše odpovědnost za ujednané vlastnosti Voucheru. Odpovídáme vám za to, že Voucher při převzetí nemá faktické ani právní vady. Zejména odpovídáme za to, že Voucher odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství.

    3. Odpovědnost za obvyklé vlastnosti Voucheru. Jste-li spotřebitel, odpovídáme vám i za to, že vedle ujednaných vlastností splňuje Voucher následující požadavky; to neplatí, pokud jsme vás před uzavřením smlouvy upozornili, že některé vlastnosti Voucheru se liší a vy jste s tím souhlasili:

      1. je vhodný k účelu, k němuž se Voucher obvykle používá;

      2. množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi odpovídá obvyklým vlastnostem Voucherů podobného druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením.

    4. Omezení odpovědnosti. Neodpovídáme vám za vady, které jste si sami způsobili.

    5. Doba pro uplatnění práva. Voucher jste povinni si co nejdříve prohlédnout a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství. Vaše právo z odpovědnosti za vady Voucheru jste povinni u nás uplatnit bez zbytečného odkladu, co nejdříve poté, co budete moci vady zjistit. Jste-li spotřebitel, můžete vaše právo uplatnit kdykoliv v reklamační době.

    6. Právo na odstranění vady. Má-li Voucher vadu, máte právo na bezplatné odstranění vady, a to podle vaší volby buď dodáním nového Voucheru bez vady nebo opravou. Právo zvolit si způsob odstranění vady nemáte, pokud by byl vámi zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný.

    7. Právo na přiměřenou slevu a odstoupení od Smlouvy. Pokud vadu odmítneme odstranit nebo ji neodstraníme, nebo se vada projeví opakovaně, je vada podstatným porušením smlouvy anebo je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez vašich značných obtíží, můžete požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy. Právo na odstoupení od Smlouvy nemáte, pokud je vada nevýznamná.

    8. Způsob reklamace. V případě, že chcete uplatnit své právo z odpovědnosti za vady, můžete tak učinit nejlépe:

      1. kontaktováním nás prostřednictvím telefonu nebo emailu;

      2. osobně na adrese jednotlivých Provozoven.

    9. Náležitosti reklamace. Voucher je třeba nám prezentovat ve stavu, který umožní posouzení oprávněnosti reklamace. Při reklamaci je třeba:

      1. doložit, že Voucher bylo zakoupen u nás,

      2. sdělit, jakou vadu Voucheru reklamujete a jakým způsobem žádáte, aby byla reklamace vyřízena. Požadovaný způsob vyřízení reklamace není možné následně bez našeho souhlasu měnit.

    10. Vyřízení reklamace. Jste-li spotřebitel, bude vaše reklamace vyřízena v přiměřené době, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. O vyřízení reklamace budete v této lhůtě vyrozuměni. V případě, že reklamace nebude vyřízena včas, máte právo od Smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu z ceny. Pokud bude vaše reklamace uznána, doba pro vytknutí vad se prodlužuje o dobu, kterou nám vyřízení vaší reklamace trvalo.

    11. Náhrada nákladů reklamace. Jste-li spotřebitel, pak v případě, že bude vaše reklamace uznána, máte právo na náhradu nutných nákladů, které byly při uplatnění práva z odpovědnosti za vady Voucheru účelně vynaloženy.

    12. Potvrzení o reklamaci. Při uplatnění práva z odpovědnosti za vady Voucheru vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy jste právo uplatnili, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete, dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.